16 de febr. 2011

NOVES OFERTES DE FEINA

Bar-Restaurant Can Barrina (Zona del Montseny)
cerca
CAMBRERA I RECEPCIONISTA
Descripció:
- Bar-Restaurant situat al Parc Natural del Montseny cerca una
cambrera i recepcionista per atendre al públic
Requisits:
- Vehicle propi
- Residència a la zona
- Bon nivell de català, es valorarà l’anglès
Interessats enviar CV a:
info@canbarrina.com




Creu Roja (Mollet del Vallès)
cerca
TREBALLADOR/A SOCIAL
Descripció:
- La persona serà responsable del departament de formació
(coordinació amb els referents i seguiment dels plans de
formació), del departament de voluntariat (realització
d’entrevistes d’acollida i dinamització del voluntariat), i del
servei d’intervenció social (coordinació de projectes socials)
Requisits:
- Diplomat/ada en treballa social
- Es valorarà experiència en el món associatiu i del voluntariat
Jornada i horari:
- Contracte de 6 mesos amb possibilitat de continuar
- Horari de dll a dv de 12.30 a 20.30
Interessats enviar CV a:
mariabelenmendez.mollet@creuroja.org
El termini per fer arribar el curriculum vitae és el 18 de febrer de 2011




Can Ribas de Montbui (Bigues i Riells)
cerca
CAMBRERS/ERES
Descripció:
- Es requereix a un cambrer/a per a treballar en banquets els
caps de setmana
Requisits:
- Tenir experiència com a cambrer/a, preferiblement en
banquets
Jornada i horari:
- Caps de setmana en funció de l’horari del banquet
Interessats enviar CV a:
info@canribas.com




S'obren les convocatòries de selecció de personal
INFORMADORS/ES
Persones que, amb un vehicle tot terreny, recorren una ruta de vigilància
preestablerta, amb l'objectiu de dissuadir infraccions a la reglamentació
d'incendis forestals, informar a la població sobre el risc d'incendi i detectar
incendis incipients.
Adreçat a nois i noies amb una antiguitat de carnet de conduir superior a
1 any, motivats en la conservació del medi ambient i vinculats al municipi
on vulguin optar a realitzar aquesta feina.
La contractació la realitzen les Federacions d'ADF. Al tractar-se d'entitats
voluntàries, la Diputació de Barcelona els hi presta suport en la selecció
del personal.
Els interessats han d'emplenar una sol—licitud que trobaran a la pàgina
web
www.diba.cat/incendis
imprimir-la i portar-la a l'Ajuntament i/o ADF del municipi que han escollit
com a primera opció de treball, abans del proper 18 de febrer.
Allà els hi recolliran la sol—licitud i ens la tramitaran cap a l'Oficina Tècnica
de Prevenció d'Incendis Forestals de la Diputació de Barcelona.




DINAMITZADOR-FORMADOR
PER A PROJECTES AMB PERSONES GRANS
Nom de l'empresa: Fundació politècnica de Catalunya
Poblacions: Arenys de Mar, Badalona, Barcelona, Berga, Cardona, Granollers, Hospitalet
de Llobregat, Igualada, Llinars del Vallès, Manlleu, Martorell, Mataró, Rubí, Sabadell, Sant
Adrià del Besòs, Santa Perpètua de Mogoda, Sentmenat, Terrassa, Tiana, Torelló, Torrelles
de Llobregat, Vic, Vilafranca del Penedès.
Descripció de l'oferta: cerquem dinamitzadors de projectes i formadors en l'ús de les
TIC per a projectes amb persones grans.
Data inici: març de 2011
Requisits: persona entre 25 i 45 anys amb iniciativa i proactivitat, capacitat de treball en
equip i resolució de conflictes, capacitat per a conduir un projecte i dinamitzar un grup de
treball i habilitats comunicatives i organitzatives. Responsable, respectuosa i amb ganes
d'aprendre i de compartir coneixements.
Estudis mínims: animació sociocultural, educació social, pedagogia, psicologia, treball
social, etc.
Requisits mínims: coneixements avançats de les següents aplicacions: Windows,
Internet, Word, Photoshop, Power Point, Excel i Power Director.
Condicions:Jornada laboral de matí i/o tarda en funció de la disponibilitat contracte de
durada determinada (12 setmanes)
Per inscriure's en aquesta oferta: http://gestiocandidats.fundacioupc.com




Per a estudi d’interiorisme de cuines i banys, situat al centre de Granollers es cerca
ADMINISTRATIU/VA COMPTABLE
Tasques a realitzar:
- Tasques administratives generals: atenció telefònica, e-mails, fax, facturació,
control i seguiment de factures emeses i rebudes, relació amb proveïdors i clients,
gestió temes de personal
- Gestió financera i tresoreria : control de previsions de tresoreria, operacions
bancàries, seguiment de pagaments i cobraments, control de costos
- Comptabilitat: introducció d’assentaments comptables (factures emeses i rebudes,
bancs, préstecs, lloguers, nòmines…) control de saldos comptables, preparació de
balanços i preparació de documentació per impostos trimestrals
Es requereix:
- Experiència laboral realitzant funcions similars
- Persona polivalent, amb iniciativa i capacitat d’organització
- Coneixements i experiència en comptabilitat (es valorarà haver treballat amb el
programa A3CON)
Condicions:
- Mitja jornada. De dilluns a divendres de 9-13h o de 10-14h
- Sou: 600 €/nets mes
Persones interessades envieu CV a
cuinaviva@cuinaviva.com




MOLTA SORT!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada