18 de juny 2010

NOVES OFERTES DE FEINA!

COMUNITAT DE MUNICIPIS COSTERS DEL MONTSENY I BERTÍ
Aiguafreda, Figaró, Sant Martí de Centelles i Tagamanent

OFERTA PÚBLICA D’OCUPACIÓ
Tècnic/a de Participació Ciutadana
Condicions:
· Contracte per 7 mesos per suplència de baixa maternal.
· Incorporació setembre de 2010.
· Horari de 35 hores setmanals, flexible en funció de les tasques.
· Nivell salarial de tècnic mig.
Tasques a desenvolupar:
Coordinar i desenvolupar els projectes de participació ciutadana, vinculats a diferents àmbits, dels
municipis d’Aiguafreda, Figaró, Tagamanent i Sant Martí de Centellles:
- Pressupostos Participatius.
- Projecte Educatiu.
- POUM i planejament urbanístic.
- Agenda 21.
- Reglament de Participació Ciutadana.
- Quadern per al debat familiar.
- Patrimoni i participació.
- Usos d’equipaments.
- Referent tècnic d’entitats.
Requisits:
· Diplomatura universitària.
· Nivell C oficial de llengua catalana.
· Vehicle propi.
Es valorarà:
· Formació específica en l’àmbit de la participació ciutadana.
· Experiència en llocs similars.
Presentació d’instància, CV i documentació acreditativa abans del 30 de juny a l’Ajuntament de
Tagamanent en horari d’oficina de 9h a 14h de dilluns a divendres, i dimarts i dijous de 16h a 18h.

MONITOR/A PER A EQUIPAMENT NOCTURN L’ANDANA DE TERRASSA
Breu descripció del lloc de treball:
Els candidats/tes formaran part de l’equip de l’equipament temporal
nocturn per a persones sense sostre.
Les seves tasques i funcions seran:
- Preparació, realització i valoració diària dels espais i activitats,
- Coordinació i dinamització del voluntariat,
- Gestió dels recursos funcionals interns del projecte,
- Observació i seguiment dels casos.
Requisits imprescindibles:
Experiència i formació en el treball amb col—lectius vulnerables.
Experiència i formació en l’àmbit de la intervenció social.
Experiència en el lloc de treball:
Es valorarà experiència en lloc de treball similar.
Incorporació Immediata
Contracte des de juny fins desembre de 2010 (25 h./setm.)
Horari setmanal: Nits de 21 a 9 hores, setmana curta / setmana llarga.
Adreça i població del lloc de treball:
C/ Galileu, 260- Terrassa
Coneixements d’informàtica:
Bon coneixement de l’entorn Windows i Internet.
Idiomes: Català i castellà: entès, parlat i escrit, es valorarà el coneixement d’altres
idiomes.
Altres coneixements i/o habilitats del candidat/a:
Capacitat de treball en equip, dinamisme i capacitat resolutiva.
Sensibilitat social i compromís ver l’exclusió social.
Permís de conduir: Es valorarà tenir permís B.
Termini de lliurament del currículum vitae:
El termini per fer arribar el currículum és el divendres, 18 de juny, per
correu electrònic a l’adreça terrassa@creuroja.org

DIPLOMAT/DA UNIVERSITARI/ÀRIA
Breu descripció del lloc de treball:
Les tasques i funcions a desenvolupar són:
- Analitzar i estudiar els diferents proveïdors i les seves ofertes.
- Realitzar les compres segons els processos interns de qualitat i sempre dins els límits del
Codi Intern.
- Donar suport pel que fa a tots els servis generals: neteja, manteniment, logística, etc.
siguin empreses externes o personal laboral.
- Seguiment del pressupost i realitzar les pertinents projeccions anuals.
Requisits imprescindibles:
Diplomatura universitària.
Capacitat d'anàlisi numèric i de planificació organitzativa.
Experiència contractada en gestió de compres.
Formació requerida: Diplomatura universitària.
Experiència en el lloc de treball:
Es valorarà tenir experiència laboral d'un any, com a mínim, en un lloc de treball similar.
Data d’incorporació: Immediata.
Durada del contracte: Fins 31 - desembre - 2010
Jornada complerta de dilluns a dijous, de 8 a 2 i de 3 a 5 i els divendres, de 8 a 3 h.
Adreça i població del lloc de treball:
Joan d’Àustria, 120 - Barcelona
Coneixements d’informàtica:
Alt coneixement del paquet Office, correu electrònic i Internet.
Idiomes: Català i castellà: entès, parlat i escrit.
Permís de conduir: Es valorarà disposar de carnet B
Altres coneixements i/o habilitats del candidat/ta:
Valorable tenir coneixements de CAD i experiència en gestió de manteniment d'edificis.
Busquem una persona meticulosa, organitzada i responsable.
Termini de lliurament del currículum vitae:
El termini per fer arribar el currículum és el dimarts, 22 de juny de 2010 a l’adreça
cvidal@creuroja.org
Cal adjuntar, al currículum vitae, una carta de presentació especificant
la REFERÈNCIA de l’oferta: DIPLOMAT/DA UNIVERSITARI/ÀRIA PER A SERVEIS GENERALS
(BARCELONA)


CUINER/A PEL CENTRE D’ACOLLIDA MUNICIPAL
Breu descripció del lloc de treball:
Organitzar el servei de cuina i preparar àpats per 50 persones aprox. al
Centre d’Acollida Municipal adreçat al col—lectiu sense sostre a Mataró.
Requisits imprescindibles:
Català i castellà: parlat i escrit.
Imprescindible coneixements del paquet Office.
Formació requerida: Formació especifica en cuina.
Experiència en el lloc de treball:
Experiència mínima d’un any en servei de cuina col—lectiva.
Data d’incorporació: Immediata.
Durada del contracte: De l’1 de juliol al 12 de setembre
Jornada laboral: Jornada completa
Horari setmanal: Setmana curta: dimarts, dimecres i dijous de 9 a 21 h.
Setmana llarga: dilluns i divendres de 9 a 21 diss. i dium. de 8 a 16 h.
Adreça i població del lloc de treball: C./ Sant Simó, 13 - Mataró
Coneixements d’informàtica: Imprescindible coneixements del paquet Office
Idiomes: Català i castellà: estès, parlat i escrit.
Es valorarà el coneixement d´altres idiomes.
Altres coneixements i/o habilitats del candidat/ta:
Capacitat d’adaptació a la dinàmica pròpia del col—lectiu de persones sense sostre.
Disposició al treballen equip.
Termini de lliurament del currículum vitae:
El termini per fer arribar el currículum és el diumenge, 27 de juny per correu electrònic
a l’adreça santi.mataro@creuroja.org
Cal adjuntar, al currículum vitae, una carta de presentació especificant
la REFERÈNCIA de l’oferta: CUINER/A PEL CENTRE D'ACOLLIDA NOCTURNA (MATARÓ)

MOLTA SORT!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada